Saturday, June 11, 2011

sayangg episod 2 part_5

sambungan dari part_4 episod 2

umahh terkunci dari dalam, ,terkunci dengan ketatnyerr mase uh, ,dah lahh pkoll 12 pagi, ,mesty sume family aq dah tidow, ,mcamm manerr nakk masukk umah niee, ,hmm, ,xtaulaa nak awat apa, ,ketokk pintu berulangg kali, ,xde pulakk yang menjawabnyaa, ,hmm, ,aq try call no telefon umahh, ,xde sorang pon yang menjawabnyaa, ,hhmm,, ,adoii, ,kuwsot gilerr aq masee uh, ,aq dah la terlupa nak bawak kunci spare, ,hmm , xde cadangan lainn, ,terpaksa laahh aq tidow dalam kereta, ,hmm, ,kena lahh korban kan diri, ,haha, ,panass plakk uh masee uh, ,malass nak pasang air cond, ,minyakk keta pon dah makin berkurang, ,sebab tadi aq drive pecut gilerr, ,lpas jumpe si dia tadi, ,hmm, ,terpaksa la, ,aq tidoww dalam keta malamm uh, ,hmm, nasibb baik enset aq still penuhh ag batery, ,aq amikk keputusan nak try call dia, ,

tuutt, ,tuutt, ,tuuutt, ,

Aku: Hello??
Dia: yupp b, ,dah sampai kew lowmm uh? ?
Aku: dahh pon, ,tapii, ,
Dia: tapi apew plakk, ,b nie, mcam2 la, ,
Aku: b terpaksa tidow luar la, ,b tidow dalam keta, ,haha, ,
Dia: laa, ,asall plakk nie, ,
Aku: umahh terkunci dari dalam la, ,
Dia: memaglahh dari dalam, ,lau dari luarr terkunci, ,perompak masuk nanti, ,hmm, ,
Aku: hihi, ,yela, ,sygg nie, ,melawak jugak ae, ,hihi, ,
Dia: aabiss b uh, ,xbetoll, ,cian nyerr dia, ,hmm, ,mcam maner aekk, ,tidow la umahh kawan, ,
Aku: kawann??, ,xnakk la tidow nan dia owngg, ,nanti rosak kang b, ,
Dia: laa napew plakk, ,hmm, ,abiss uh, ,tidow dalam keta jewla aehh, ,cube try bagi salam kew, ,
Aku: alaa, ,dah wat dah, ,tapi xde orang yang nyahut pon, ,
Dia: hmm, ,ciann yerr, ,sowiee lau sygg menyusahkan b tadi, ,
Aku: aehh xdelahh, ,xponn lahh, ,
Dia: hmm, ,sowiee ae b, ,sebab sygg, ,b tidow luar, ,
Aku: alaa, ,sygg nie, ,dah kenapa, ,xde pewla, ,b ok jewla, ,b nie memag macam nie, ,dah dua kali dah jadi cam niee, ,
Dia: xlaahh salahh sygg lah, ,hmm, ,sowiee aee, ,
Aku: hmmm, ,sygg niee, ,jngan lahh wat b mcam niee, ,sygg xsalahh la, ,hmm, ,yela,,b maafkan, ,dah jngan ungkit benda uh lagi, ,
Dia: yelaa, ,niee bnyakk kedit, ,simpan lahh kedit uh, ,biarr sygg yang coll ae, ,
Aku: aehh xpewla, ,biarr jewk abiiss, ,

tiba2 teputus panggilan,,aq pon cek baki aq, ,tinggl 3 sen jewk, ,alahaii sedihhnyer, ,huhu, ,soo, ,terputus lahh pangiilan malam uh, ,hmm, ,aq nan dia terputus bualan malamm uh, ,tgahh syok2 berbual, ,tiba2 terputus lakk ann, ,hmm, ,soo, ,aq teross baring ingin lenakan diri, ,dalam kereta, ,maakk aii, ,xsampaii 10 minit badan aq dah berpeluh, ,panass gilerr dalam keta niiee, ,lauu dapat tidow dalam umahh ann best, ,hmm, ,tapi apew lahh silapp aq, ,sampai terlupa nak bawak kunci spare, ,hmm, ,terpaksalah tidoww luarr, ,hhuhu , ,hmm, ,tadi ann aq berbuall nan dierr, ,hmm, ,sedihh nyerr la,, aq dengar dia bercakap tadi, ,dia sangat merendah diri nan aq, ,hmm, ,memag merendah diri sangat la dia uh tadi, ,hmm, ,aq tak tau laa, ,kenapa ann, ,sebelum nie, ,dia tak pernah tunjuk kat aq mcamm niee, ,tapii kali nie, ,dia memag bnyakk berubahh lahh, ,cara berpakaiann die, ,tadi aq jumpe dia, ,memag dia seperti baru balik dari kurusus agama la, ,dia skaranng dah xde pakai jeans, ,pakai sweaterr lagi, ,dia skang dengan berbaju melayu lahh, ,hmm, ,biarr betol ann, ,hmm, ,dulu aq tgookk dia memag sosiall, ,tapi kali niee, ,tidakk lahh, ,malam uh aq memag takk leh terlena coz sangat panass lahh dalam kereta uh, ,hmm, ,tiba2, ,handphone aq berbunyi, ,terkejot gilerr aq malam uh, ,dah la volume aq pasang kuat2, ,huhu, ,aq angkat la, ,

Dia: b,,,,
Aku: aehh napew niee, ,sygg, ,
Dia; b, , ,iskk, ,iskk, ,
Aku;  sygg napew niiee, ,

Bersambung, ,

No comments:

Post a Comment