Thursday, June 16, 2011

sayangg episod 2 part_7

sambungan dari sayangg episod 2 part_6

tiba2 si dia yang memeluk aku, ,dalam keadaan riuh di tempat kejadian uh, ,dia datang memeluk aq tanpa sedar, ,peluk aq dengan errat, ,seperti dia rase ketakutan dan menangis teresak2 esak ketika itu, ,mase dia memeluk aq, ,aq pon rase simpati dan rase kasihan lahh terhadap dia, ,menangis btol dia ketika itu, ,yelahh, ,pemergiann ayahnya itu yang membuat kan si dia mcam uh, ,menangiss rase kesal pon ade masee uh, ,

Aku: dahh lahhh awkk, ,jngan menangiss, ,
Dia: isskkk, ,isskkk, ,isskk,,,sygg abahh, ,
Aku: sabar  jewlaa ae, ,
Dia: xnakk, ,xnakk, ,xnakk, ,xnakk, ,haarrgghhh, ,
Aku: lauu xnaakkk nakk wat cam manerr ag!?
Dia, ,isskk,,isskkk, ,

pada ketika itu,,di tepmat kejadiaann, ,ramainyerr orangg, ,sedang memerhatikan kemalangan tersebut, ,hmm, ,aq dia dan family dia terkepung dengan sekelompok manusia, ,mase uh, ,si dia datang bersama family dia kecuali abg dia yang x follow, ,coz abg dia di overseas, ,still study ag, ,mungkin xdapat nak balik malam niee, ,cozz jauh, ,aq harap sangat malam uh, ,abgg dia pon rase sabar lahh, ,dengar berita niee, ,hmm, ,ketika itu, ,api yang marahh uh, ,pon semakin mengecill, ,kerana pihak bomba berjaya memadamkan api tersebut dengan usaha semua pihak,,kemalangan itu berlaku dengan kejadian yang amat sadis sekali, ,keadaan kereta ayahh dia yangg meletop terbakar , ,serta keadaan lori yang trerbalik, ,serta sebuah lagi kereta yang turut juga terbakar, ,hmm, ,mallamm uh sungguh hangat, ,sungguhh amat menyedihh kan, ,si dia tetap tidak berhenti menangis tanpa henti, ,

Aku: sampai bila mcam niee, ,stoplaa menangiss,,
Dia: isskkk. iskkk, ,
Aku: hmm, ,orang ramai nie, ,tak baik nangiss, ,terima jewlahh, ,
Dia: hmm, ,b orang xkan berhenti menangiss, ,lauu abahh x bangun!!, ,
Aku: ya allah!!, ,apew laahh, ,dahh lahh, ,
Dia: isskk,,isskkk, ,hmm, ,,
Aku: sayangg? ? sayangg? ?

tiba2 si dia jatuh pengsan, ,rebah di atas tanah, ,

Aku: ya allah!!, ,tolongg!!, ,
PP: kenapa niee bro!!, ,angkat2 dia, ,dia pengsan nie bro!!, ,
Aku: sabarr sayangg!, ,sabar!!, ,tolong angkat dia, ,
PP: ok, ,cari tempat selamatt, ,mungkin siniee, ,panass, ,uh dia jadi mcam niee, ,
Aku: ok2, ,haa!!,,dekat situ, ,

masee uh, ,kelam kabut sangatt, ,si diaa, ,tiba2 pengsan, ,tiba2 rebah di atas lantai, ,nasib baik ade soran hamba nie tolongg, ,mase aq tak perasan muke mamat niee, ,cozz mase uh,,di tempat kejadian amat gelap, ,

PP:aq rasee siniee selamat, ,jaapp, ,ko tgguw siniee!!, ,aq amikk aer, ,
Aku: ok!!, ,thankss broo!!, ,
PP: haa!!, ,niee aerr nyerr, ,ko lap2 la kat dahi diaa, ,
Aku: thankss broo!!, ,sowiee lau susahkan bro, ,

tiba2 mamat uh hulurkan tangan ingin berjabat salam dengan aq, ,si dia yang pengsan tadi aq letak diatas rumput yang dilapik dengan tikar, ,mamat uh tiba berjabat tangan dengan aku, ,aku pun hulurkan salam, ,

PP: broo!!, ,aq mintak maaf!!
Aku: aehhh!! ko! ! kenapa ko ade kat siniee!!, ,
PP: hmm, ,tadi time aq balikk, ,aq terperasan kereta ayahh ko, ,lagipun kat siniee kann ade insiden, ,soo, ,aq nak tgokk laa, ,apew yang terjadi!!. .
Aku: owwhhH!!, ,ko nak mintak maaf kenapa plakk!!, ,
PP : hmm, ,aq mintak maaf pasall benda dulu, ,
Aku: owhh, ,dah xde benda laahh, ,aq ok jew, ,sume dah ok skangg kan, ,hmm, ,xpayahh pikir ag lahh, ,
PP: hmm, ,tapi aq menyesall laahhh, ,
Aku: menyesall kenapa, ,ko relakss laa dulu,,hmm, ,now yang penting skarang nie, ,iter selamat kan dia niee, ,
PP: tapii,,,,,
Aku: tapi apew? ?, ,relakkss laa dulu, ,selamat kan dia dulu, ,nanti lepakk laahh, ,cian dyerr niee, ,

ya allah!!, ,mamat yang berjabat tangan aku uh, ,upenyerr ex bf si dia, ,dia mintak maaf kat aku pasall benda yang lama uh, ,yang menyebabkab aq stay kat hospital selama sebulan, ,dia lahh yang menyebabkan aq luke dan mamat uh lahh, ,yang menyebabkab aq putus nan si dia mase uh, ,hmm, ,malam uh, ,memag agakk riuhh, ,keadaan yangg, ,susahh nakk tenang, ,aq cube nak selamatkan si dia yang pengsan,,tapi xboleh, ,hmm , ,susah sngat di nak sedar mase uh, ,aq nan mamat uh same2 cuba untuk kembali kan si dia niee kembali sedar, ,aq perhatikan muke si dia, ,yang comot dengan keadaan rambutnyerr yang xterurus mase uh, ,alahaaii,,kenapa lahh boleh jadi mcamm niee, ,sabar jewlahh, ,aq perhatikan keluarga dia still menuggu di tempat kejadian, ,and secara tiba2, ,

BERSAMBUNG, ,

No comments:

Post a Comment