Saturday, October 29, 2011

sayang episod 2 part_8

sambungan dari part_7

Tiba2

Aku diterajang  olehh seseorang!! dan aq tersanggul jatuh ke badan si dia,,aku perhatikan siapa yg mengambil kesempatan terajang aku,,rupanya,,abang dia yang buat sampai badan aq terasa sakit,,hmmm,,lepas diterajang,,kena laa pulakk ditumbuk masa uhh,,naseb baik xlama time uh aq dipukull,,coz ex dia ada kat situ dia yang larangg,,sampai terbaring kat tanah time uh,,xmampu aq nak lawann,,dan si dia time uh still ag trbaringg,,dan xsedarr kan diri,,

Abg dia : rasa x!! apa yg adik aq rasa skangg niee!!
Aku: apa niee?? Adehhh (menahan kesakitan)
Abg dia: kau boleh tanya kenapaa!!
Aku: .......
Abg dia: ko tgokk adik aq!! ko nak dia mampus keww!! tau plakk ko diam!!
Aku: sabar2
Abg dia: ko uh blaja lagii,,apa kau tau pasal2 benda niee!! tolonglahh!! jangan gagu adikk aku lagii!! ko berambuss!! xpayahh nak buat2 baik kat family aq lagi!!
Aku: aq xkan pergi!! selagi qiss xbangun!!
Abg dia: aq cakap berambus!!

Memang panas masa uhh,,aq kena mengalah,,kena dengar juga kata2 abg dia uhh,,abg dia suwohh pegi dari situu,,tapi
Aq tetap xpergi masa uhh,,aq cuba mendekatii qiss yg sedang lagi xsedarkan diri,,tapi aq xberjaya coz masa uh kepala aq ditolak2 oleh abg nya,,aq mau mendekati qiss time uh nak cakap sesuatu di telinganya,,tetapi xberjaya,,

Aku: abg kejap,,bagi saya masa,,kesian kat qiss niee,,
Abg dia: aq cakap berambuss!! nak aq paggil poliss!!
Aku: saya cintakan awq qiss (ditelinga qiss aq berbisik time uh)
Abg dia: kurang ajar!! amik kau!!
Aku: (menahan kesakitan) aaarrrgghhhh!!
Abg dia: aq cakap jngann degill!! belahh,,blahh!!

Kepala ku berdarah,,menitik di muka qiss yg masih xsedarkan diri msa uhh,,menitik lagi darah ku di muka qiss,,sambil aq menangis teresakk esakk,,aku menangis kesakitan,,aq menangis kerana kau qiss,,tadi aq berjaya berbsik di telinga qiss,,aq berjaya,,tapi keadaan abg dia membuatkan kepala aq berdarah,,aq still menunggu qiss sedar,,tapi xberjaya!!

Tiba2

Bersambung :)

No comments:

Post a Comment