Sunday, October 30, 2011

sayangg episod 2 part_9

sambungan dari part_8

Secara tiba-tiba qiss sedarkan diri,,dengan keadaan dia yang lemah dan keadaan mukanya penuhi darahku yang menitik dimukanya tadi,,malam semakin gelap,,abangya cuba menenangkan qiss yang dalam keadaan lemah dan terkejut,,aku tidak lagi berani mendekati qiss masa uhh,,aq pergi dari situ,,semakin jauh aq pergi sambil memerhatikan dia,,masa itu ex qiss juga berada di situ menarik aq supaya pergi dari situ co abg qiss yang betol marah pada aq..aq pon pergi laa dari situu,,sambil ditenangkan ex qiss,,

Qiss: awakk!!! awakk!!
Kuat dia menjerit memangil aq,,tetapi abgnya menerkam betul badan qiss supaya qiss tidak menuju padaku,,hmm,,aq pergi dari situ sambilkan perhatikan dia yang ditarik2 abgnya,,
Abg qiss: kau berambus!!
Aku:......
Ex qiss: dahh broo,,jum ikot aq..
Aku: tapi,,
Ex qiss: dah xpayahh,,ko relakss laa,,jum ikot aq,,lau ko kat sini lama2,,elakk brderai jew kepala kau t,,
Aku: lantak apa,,yg penting qiss!!
Ex qiss: weehhh!! bodoh!!
Aku: haaaaaaa!!

No comments:

Post a Comment