Sunday, May 22, 2011

sayangg episod 2 part_2

 sambungan dari episod 2 part_1

aku: ade apew laggi, ,kali ko nak wat apew plakk kat aq haa!!, ,
Dia: awkk dah la, ,hmm, ,jnganla mcam niee,, ,
Aku: alaaa, ,dulu ko selalu ckapp mcamm nie kann, ,same jugakk perginya, ,
Dia: awkk tlonggla, ,hhmmm, ,sy dah xwatt ag, ,
Aku: yekeww!, ,aq still xpercaya la, ,aq ingat lagi ko watt apa katt aq dulu, ,
Dia: hmm, ,terpulangglahh, ,xpewla, ,lau xlehh mintakk tlongg, ,
Aku: ok , ,memag aq benci katt ko!!, ,bye!!, ,

Masee uh, ,memag aq marahh gilerr katt dia, ,tak taulahh kenapa tiba2 aq naik angin mase uh, ,hmm, ,ya allah!!, ,kenapa aq ego sangatt ann masee uh, ,diaa dah berbaikk, ,tapii aq, ,kenapa still benci katt dia, ,hmm, ,kenapa hatii aq kerass sangat, ,mungkinn diaa nakk berbaikk semula, ,tapii cumee aq jewkk ygg ego, ,hmm, ,mase uh, ,aq memag xlehh nak terima lagi dia, ,ntahhla, ,masee uh aq still dekat kampung, ,time petangg uh dia col aq dia mintak tlongg suwohh amikk kat larkin, ,hmm, ,ntahhhlaa, ,kenpa aq mcamm kesiann kat dia masee ptangg uh, ,time dia telefon uh, ,aq dengar suare dia, ,lemahh lembut jewk, ,xde nak mcamm dulu, ,dulu kalau coll, ,selalu gelak2, ,selalu kadang gurau kasarr, ,kali niee, ,dia coll dahh xde mcamm dulu lagii, ,hmm, ,aq niee memagg panass barang kadang2, ,lagi2, ,pempuan mcamm diaa uh, ,hmm, ,masee uh  diaa mcjj aq, ,

mesejjjj, ,

dia: kenapa awkk ltakk??
Aku: hmm, ,awkk sowieee sangat2, ,hmm,,
Dia: awkk jngalahh camm nie, ,syy nak berbaik nan awkk, ,hmm, ,terpulanglahh katt awkk, ,
Aku: yekeww, ,tapii sy takot benda uh berlaku lagii, ,
Dia: hmm, ,awkk, ,percaya la katt sy, ,sy dah xmacam dulu lagi, ,
Aku: hmm, ,yekew, ,sy still xpercaya la, ,
Dia: ok, ,lau xpercaya xpew, ,esokk lau sy xde, ,maafkan la kesalahan sy aee, ,hmm, ,

tiba2 dia ckap mcam uh plakk, ,kenapa diaa nakk berbaikk kat aq plakk kann, ,aq rase xsedp hati plakk ann, ,masee uh, ,hmm, ,kenapa si dia, ,nakk berbaik plakk, ,and dia ckapp, ,maafkan dia, ,kalau dia xde, ,apew dia ckapp uh, ,kenapa dia ckap mcam uhh, ,btolll kew yg si dia nie dahh berunbah, ,hmm, ,

Aku: hmm, ,kenapa cakap mcamm uh plakk, ,
Dia: xde pewla, ,hmm, ,
Aku: ckapla,, awkk kat manerr uh, ,kat larkin kew, ,cian plakk kat awkk, ,
Dia: a`ah kat larkin, ,baru balik dari melaka, ,
Aku: owww, ,yekew,,ok2, ,nanti sy amikk awkk kat sane k, ,tgguw aw, ,

masee uh, ,aq amikk keputusann, ,aq amikk dia kat larkin, ,jauh jugakk perjalanan katt larkinn uhh, ,hmm, ,masee uhh, ,aq gerakk lpass maghrib, ,aq drive keta bapakk aq, ,aq gerakk lambatt sikit masee uh, ,yela nak lepasskan maghrib kann, ,owgg tua2 ckapp, ,kalau kuar maghrib xbaikk, ,sooo, ,aq terpaksa la,,kuarr lpass maghrib, ,andd aq amikk keputusann pinjam keta bapak aq, ,aq pegi sowang2 mase uh, ,hmm, ,xde sapew pon nakk teman, ,lagi selesa nak pegi sowang, ,aq pegi pon ade hal, ,nakk amikk dia, ,hope diaa dah berubahh la, ,hmm, ,aq isi minyakk rm 20 , ,minyakk pon dah naikk skarangg, ,isi 20 pon mcam xisi minyakk kann hihi, ,nasib baikk keta bapak aq xbesarr, ,keta tempatan jewkk, ,xde lahh pakai keta besarr ann, ,wat apew pkaaii besar2, ,haha, ,tapi ade niatt nak pkai keta mewahh, ,hmm, ,dalam perjalanan uhh, ,suasana JB agak jem, ,aq bwak pon xla laju mana pon, ,nakk sampai pon, ,xjauhh pon dari rumahh aq, ,hmmm, ,memag jem jalan JB masee uh, ,berlambak kereta, ,hmm, ,sampai jewk larkin lagi la, ,penuhh dengan bass, ,aq cari parking ponn susahh, ,malas nak parking dalam,,lagipun sekejap jewk, ,aq sambut diaa jew, ,xg mana pon , ,soo, ,aq parkingg katt luarr jew, ,masee uh, ,and aq masee uh berjalan and mencari dia, ,xjumpa2, ,hmm, ,soo aq call dia, ,

tuuuttt, ,tuuutt,,tuuutt, tuuuttt, ,

Dia: awkk kat manerr nie? ?
Aku: dah kat larkin, ,la,,awkk kat mana? ?
Dia: ow, ,yekew, ,awkk datang la sinie, ,katt kedai makan, ,sy katt sinie, ,
Aku: ow kedai makan mana nie, ,kat siniee, ,bnyak kedai makan, ,
Dia: alaaa, ,kedai makan mak som, ,
Aku: ok jap ag sy cari, ,tgguw k, ,
Dia: ok, ,

tross jew off enset, ,aq teroskan berjalan, ,mencari kedaii mak som, ,xjumpe2, ,bnyakk btoll manusiaa kalii nie, ,hmm, ,amai btoll nak balik kampungg, ,tiba2 aq terjumpa kedai mak som, ,aq mendekati kedai uh, ,dengan secara tiba2 juga, ,aq perasan diaaaa  naaaann!!, ,,

BERSAMBUNG, ,;)

No comments:

Post a Comment