Friday, May 20, 2011

sayangg part_8

sambungan dari part 7

hmm, ,dyerr ajak aq kapel? ?biasanya lelaki yg ajak kapell nan pempuan, ,nie terbalik plakk, ,dia yg ajak aq kapel, ,hmm, ,aq confius, ,sebab dyerr kann dah ade bf, ,hmm, ,aq tanya dia lagi, ,

Aku: kapel? ?awkk kan dah ade bf, ,
Dia: hmm, ,sy dah putoss la nan dia, ,jumla kiter kapell ae, ,

yekew, ,aku mase uh still xpercayya yg dia single skang, ,and aq jugak xpercaya yg dia dah putoss nan bf dia, ,hmm, ,ntahhlahh dia ajak kapel pon mcam xsies, ,mcamm nak main2 jewk ,mcam nak mainkan perasaan aq jewk, ,hmm, ,aq tak tau la, ,aq nie, ,insan biasa, ,cepat lemah pada rayuan manja, ,lagi2 dia nie, ,aq sygg gilerr, ,hmm, ,aq memag sygg dia sangat sebelum nie, ,nielahh peluang aq untuk terima dia sebagai kekasih, ,aq, ,hmm, ,selama niee aq tgguw, ,akhirnya dia menerima aq, ,and aq menerima dia sebagai kapel and kekasih, ,

Aku: hihi, ,awkk, ,awkk nakk tau x, ,sy selama nie sy tgguw awkk, ,
Dia: yela2 sy tahu, ,soo iterr kapel k, ,
Aku: hmm, ,btooll kew nie, ,
Dia : yela, ,sy siess, ,

aku msaihh teruja, ,sebab aq xpercaya yg dia skang dah jadi awekk aq, ,mase uh aq xpikir lagi pasall benda2 lepass, ,and aq sangat percaya yg dia memag single and dah putoss dengan bf dia, ,aq memag percaya kat dia mase uh, ,kalau nak tau, ,diala awekk yg paling aku sygg, ,aq janji xkan lepass kan dia, ,janji xkan cari lain, ,sebab dia dah perfect, ,dari segi sume dah perfect, ,malamm uh, ,aq blanja dia makan , ,aq nan dia, lepakk lame gilerr malam uhh, ,memag gembira sangat, ,

Aku: terima kasih awk, ,sebab sygg sy, ,
Dia: sama2, ,jum iterr balik nak, ,sy dah kenyang, ,nantok plakk rase, ,
Aku: jum, ,jap sy pegi bayarr dulu, ,awkk tgguw siniee k,,
Dia: ok, ,

dalam perjalanan balik uhh, ,aq nan dia memag nmpakk selesa sangat, ,yela iterr mase uh dah amik keputusan memag nak kapell, ,mase berjalan uhh, ,aq janji nan dia, ,yg aku akan jage dia, ,yg aq akan hidup bersama nan dia, ,yg aq xkan tggalkan dia, ,aq pernah ckap nan dia mase uh, ,yg aq akan berkorban apew sahaja, ,walaupon dengan darah, ,

Aku: awkk iter dah kapel, ,iterr tukarr nama nak x? ?
Dia: haha, ,boleh jugak, ,awk panggil sy sayangg, ,sy panggil awkk B, ,
Aku: sweet jugakk uh, ,bolehh la, ,
Dia: hhihihi, ,sygg awkk, ,
Aku: syg awkk jugak, ,

dah smpai depan umahh dia, ,dia bagi perjanjian kat aq mase uh, ,
1) tlong jage relationship iterr,,
2)sygg xnakk iterr tkar relationship kat fb, ,sebab xnak orang lain tahu
3) jangan on9 fb lame2 k, ,
4) blajar tol2, ,

bnyakk lagila yg dia bagi, ,uh sume syarat yg dia bagi, ,tapi aq xde bagi syarat pon, ,yg pentingg aq dah dapat dia, ,hmm, ,tapi yg aq xsuke, ,syarat yg, ,tak nak tkar relationship, ,hmm, ,dekat fb uh dia xnak orang lain tahu yg iterr kapel, ,dia ckap dia xnak show sangat coz iterr baru kapell, ,memagg dyerr ckap mcamm uh, ,tapi aq nan dia kawan dah lamee, ,aq kenall dia pon dah lamee, ,hmm, ,

Dia: ok lahh B, ,sygg masukk dulu, ,sygg dah nantok nie, ,ingat syarat sygg uh k , ,t dah smpai umahh bagtau, ,k daa,
Aku: ok sygg jage diri, ,b balik dulu, ,daa,

sampai jew umahh mase uh, ,dalam pkoll 11 malam, ,12 pagi, ,aq tgokk pakcik aq ponn dah tidow, ,esokk dyerr kejeww pagi, ,aq still xlehh tidow lagi masee uh, ,sebb memag xpercaya ygg dia boleh terima aq secepat yg aku xsangka, ,huhu, ,aq memag xsangka yg iterr boleh kapell skunk nie, ,aq nie cepat percaya, ,cepat terima, ,bagi aq, ,aq xkan selidik yg dia uh btol2 nak kapel kew x, ,yg penting percaya, ,hmm, ,sampai jewk umahh aq bosan, ,try la coll dyerr, ,rindu gilerr masee uh, ,hihi, ,

tuuttt, ,tuuttt, uttttuuutt, waiting,,

hmm, ,mase uh aq col dyerr, ,tiba2 waiting plakk ann, ,hmm, ,xpewla, ,mungkin dia col kawan dia kot, ,xpewla, ,aq biarrr la, ,aq on9 fb, ,bukak2 jewk, ,aq teros update status, ,aq update yg aq gembira sangat malam nie, ,tapi dia xon9 pon, ,aq malas nak chat sapew2, ,malam uh coz malam uh aq memag gembira sngat, ,mungkin hidup aq dah berubah lepass nie dengan adanya dia, ,aku akan bertambah ceria, ,hihihi, ,aq belek2 profile dyerr, ,gambar dyerr nan exbf dyerr ade lagi, ,aq xpikir apew2, ,mugkin satu hari nanti dyerr akan remove, ,because sekarang aq nan dyerr baru jew kapell tadi, ,hihi, ,relationship dyerr pon xremove lagi, ,xpewla, ,dalam hati aq, ,pempuan memag susah nak lupekan ex dyerr, ,soo aq xpikir apew2, ,andd malam uhh, ,dia anta mcj katt aq, ,

msj, ,

Dia: b sowiee, ,xangkat tadi , ,tadi kawan sygg telefon, ,
aku: ow yekew, ,lamenyerr bual, ,
Dia: ala jnganla pikir bukan2 k, ,tadi ade kejew, ,
Aku: ok xpewla, ,
Dia: b owg nak tidow, ,besok sygg ade kelass pagi, ,
Aku :hmm, ,yela, ,ok daa, ,sweet dream, ,ILY
Dia : ILY too, ,daa,

masee uh xpikir apew pon, ,aq xmcj lame, ,sebab dia yg nak tidow awall mase uh ann, ,dia ade kelass pagi, ,yg aku esokk xde kelass, ,mungkin aq leh bangun lambat esok, ,mintak2 esokk diaa xkacau aq, ,aq nak tidow puas2, ,haha, ,sebab dia nie ngada sangat, ,lau xde kenderaan nak pegi kelass, ,dia akan cari aq, ,esok mintak2, ,xde lahh, ,leh la aq tidoww puas2, ,haha, ,aq agak bosan malam uhh, ,bosan gilerr tak tau nak wat apew, ,aq pon singout fb aq, ,hope dyerr pon tidow malam uh, ,hmm, ,aq baring cube lelapkan mata, ,and aq pon tertidow, ,

keesekon pagi:

" fon aq berbunyi, ,aq angkat, ,

Aku: hello??
Dia: b, ,anta sygg pegi kelass bolehh x? ?
Aku: hmm, ,yela, ,tgguw k, ,
Dia: ok, ,sygg tgguw aw, ,jngan lambat, ,
Aku: yela, ,b datang secepat mungkin, ,

mase pagi uh, ,aq teross bangun, ,amik kunci moto aq, ,dengan xpanass enjin moto, ,teros pegi umahh dia, ,laju gilerr aq bawak mase uh, ,aq tau ygg dia dah terlambat, ,dalam perjalanan uh, ,

Tiba2

Bersambung, ,;)

No comments:

Post a Comment