Thursday, May 19, 2011

sayangg part_6

adooiii!!!, ,terkejot aq kenapa tadi aq nmpakk rumahh dia ramai orang, ,tiba2 bertukar suasana menjadi lain, ,aq terdengar ade suara menjerit nama aq, ,

pakcik: "wwwoooiii!!, ,bngun2, ,ape ngigau malam2 nie, ,lagi tadi ko xabis2 menyebut nama budak perempuan uh!!, ,niee tidow mestyy xbasuhh kaki, uhla balik kelass xingat nak solat asar,,ko tgokk dah pkoll bapew skarang nie!!, ,pkoll 10 malam tau x!!. .
Aku: laa, ,pakcik upenyerr, ,lau nak kejot pon jngan la cam nie, ,hmm, ,xsian kat saya kew, ,hmm, ,
Pakcik: kesian la tgok ko, ,dah la nasib mcam nie, ,kenapa nan ko nie, ,cube cerita, ,

aku nan pakcik aq, ,memag rapat gilerr, ,mcam adik beradik, ,hmm, ,malam uh, ,aq terkejot, ,yg tadi berlaku uh sume, ,hnyalah mimpi semata mata, ,ALLHAMDULILAH, ,:), ,aq still ade harapan lagi wat masa nie, tadi btol2 aq mimpi burok pasal diaa, ,sayangg i`m coming back, ,hmm, ,aq terkejot mimpi tadi, aq bangun teros cek keadaan, aq cek laptop aq memag stil terbuka and aq cek wall dyerr, ,,xde apa2 berlaku, ,allhamdulilah, ,dyerr ade mcam biasa, ,hmm, ,:)

sambung dialog nan pakcik aku, ,

Aku: pakcik, ,tadi sy termimpi dia, ,dia insiden nan bf dia, ,lpass uh, ,sy nmpakk mayat dia, ,hmm, ,
Pakcik: yekew, ,alaa, ,uh sume mainan tidow, ,ko relakss la, ,pakcik ade kat sini, ,ko jngan isau ae, ,pakcik bujang nie,,xde spew pon nak, ,hahaha, ,
Aku: aku pon ikot tergelak, ,hahahaha, ,
Pakcik: dah la, ,pakcik nak tidow dulu, ,esokk pakcik kejew pagi, ,k, ,jage diri, ,salam, ,
Aku; baik pakcik, ,salam, ,

tgokk, ,malam uh aq senang sangat pakcik aq bagi nasihat kat aq, ,dia memag sygg aku, ,hmm, ,tapi aq nie jew xpandai nak hargai orang, aq nie ego sombong, ,hmm, ,malam uh badan ku peluhh sangat, beselahh memag betoll mimpi uh buruk sangat, hmm, ,awkk, ,sy harap awkk pon mimpi sy jugak satu hari nanti ae, ,tapi xnakk la mimpi yg mcam nie ok,,:), malam uh enset aq penuh dengan missed call, ,aq xsangka plakk, ,yg dia call aq, adelah dalam 23 miscall mase uh, hmm, ,aq ingat apew yg dia wat sebelum nie, ,mase kat kedai makan, ,awkk sombong, masa dalam kelas, awkk xtegor sy, ,kenapa malam2 mesty awkk akan cari sy? ?aku stil tertanya tanya, ,hmm, ,xpewla, ,orang ckap kalau syangg kena lah setia kan, ,soo aku still bersabar lagi, ,malam uh aq call dyerr, ,

tuutt, ,tuutt,,tuutt,,tuttt, ,bunyik deringan panggilan, ,

Aku: Hello, ,
Dia: hmm,,
Aku: kenapa? ?kenap bnyak kali awk col sy tadi, ,sowiee xangkat, ,sy tertidow. .
Dia: hmm, ,yela uh, ,datang sini cepat, ,sy nak jumpe awk, ,
Aku: yelaa2, ,hmm, ,tapi sy xmandi taw, ,sy busuk, ,
Dia: busuk kew, ,yg penting sy sygg awk, ,
Aku: aikk, ,awkkk kan dah ade bf, ,hmm, ,nape nak sygg sy plakk, ,
Dia :haaiihh, ,dah la, ,nak jumpe xnak!!, ,
Aku : huhuhu, ,yelaa2, ,tgguw k, ,nanti sy datang, ,sy pon ade hal nak ckap nan awkk, ,hmm, ,
Dia: ok, ,sy tgguw, ,hmm, ,k babai, ,
Aku: babai, ,

tutop jew telefon aq teros sarung baju sejuk kepunyaan dia, ,aq kuar senyap2, ,takut nanti pakcik aq tersedar plakk, ,dia kan baru tidoww tadi, ,hmm, ,kenapa la dia nak jumpe aq kan, ,tiap malam mestyy cari aq, ,time senang ko lupekan aq, ,ko wat2 xkenal nan aq, ,hmm, ,sapelahh aq, ,hmm, ,sampai jewk tempat yg biasa kiterr lepakk uh, ,aq duduk situ diam2, ,tapi dia xde pon, ,aq mcj dia, ,

mesej, ,

Aku: awkk sy dah sampai, ,manerr awk? ?
Dia : yela jap ag sy turun, ,
Aku ; ok, ,

tgguw jew 5 minit, ,dyerr pon trun, ,waahhhh,,,!!, ,aq terkejott sangat malam uh!!, ,hmmm

BERSAMBUNG. .;)

No comments:

Post a Comment