Sunday, May 22, 2011

sayangg episod 2 part_3

sambungan dari sayangg episod 2 part_2

apew aq tgookk nie, ,btoll kew x!!, ,ko janji xnakk wat benda dulu lagii, ,tapi apew niee, ,apa ygg aq nmpakk skaranngg nie, ,btoll kew, ,hmm, ,masee uh, ,aq perasan diaa bersama lelaki yg aq xkenali, ,aq cube dekati dia dengan pasanga dia uh, ,hmm

Aku: salamm, ,apew niee!!, ,

tiba2 si perempuan uh pandangg,

XX: apew niee!!, ,tiba2 jewkkk, ,lu silapp orangg laa, ,pewlaa!!, ,
Aku:  mintakk maff yerr, ,

ya allah!!, ,betapa malunya aq masee uh, ,aq silapp orangg masee uh, ,aq ingat ann si dia, ,aq pandan dari arah belakang, ,macamm la dia, ,hmm, ,segan gilerr masee uh, ,dah la ramai oranngg mase uh, ,hmm, ,tiba2 aq dengarr, ,suara memangill aq, ,aq takk tauu siapa diaa, ,sekali aq menolehh kebelakangg, ,aq bertambh confiuss kali nie, ,btoll kew x, ,yg si diaa nie, ,skarangg diaa btol2 dah ubahh personaliti, ,dengann berpakaian yg sopann, ,degan bertudung, ,dengan pakaian berbaju menutup auratt, ,sedap aq pandang masee uh, ,hmm, ,aq berulang kali, ,btoll kew dia nie, ,hmm, ,ya allaH!!, ,skarang ko betul2 dah berubahh, ,ko dah xmcamm dulu la, ,hmm, ,ko bertambah cantikk, ,ko dahh ayu sama seperti gadis melayu, ,ko dah xpakai jeanss, ,hmm, ,sedihh bila aq tgokk dia sorang2 mase uhh, ,dia seperti ketakutan, ,hmm, ,aq hampiri diaa, ,

Aku: salam, ,dah lame kew tgguww, ,
Dia: kame jugakk la, ,hmm, ,awkk sihatt x? ?
Aku: hmm, ,suhatt la, ,dah lame kann kiterr tak jumpe, ,hmm, ,awkk sihatt? ?
Dia: syy sihatt, ,tapiii, ,hmm, ,xde pewla, ,awkk dah makan kew, ,
Aku: apewww dia, ,bagtaulahh, ,awkk macamm nak sebunyi sesuatu jew, ,awkk sy laparrla, ,hihi, ,
Dia: xde pewla, ,awkk laparr ae, ,amikk la orderr, ,xkan sy lakk, ,tapi sy belanja aee, ,arinie, ,
Aku:  btoll kew awkk blanjaa nie, ,huhu, ,baikk plakk awkk, ,bnyakk duett, ,hahaha, ,
Dia: hmm,,nak sedekahh jewk, ,hihi, ,xde la, ,dulu masee sy susahh awkk selalu belanja sy kan, ,huhu, ,
AkU: aehh sy xkisahh la,, awkk nie, ,pewla, ,japp ae sy amikk order, ,awkk nak pape kew, ,
Dia: aehh, ,boleh jugak, ,sy nakk aerr milo aess jewk, ,
Aku: okk, ,tgguw k, ,

masee uhh, ,aq memag senang bile tgookk keadaan dia, ,dia memag dah berubahh, ,cume yg xberubahh, ,mara dia, ,hidung mancung dia, ,kali niee aq xdapat tgokk rambut dia plakk, ,hihi, ,dia skarangg dah pakai tudungg la, ,dia dah xmcamm dulu, ,dulu diaa mcam sosial sikit siesss, ,dia memag sosiall gilerrr dulu, ,tapi kali niee, ,aq tgokk ko dah btol2 berubahh la, ,hmm ,,kenapa ko berubahh, ,sebab aq kew?? hmm, ,xsangka kann, ,manusia bolehh berubahh dengan sekejap, ,allhamdulilah la, ,dia berubah menjadi yg lebihh baikk, ,hmm, ,masee uh aq kat kedai mak som, ,aq amikk orderr nasi goreng jewkk, ,dengan milo aess 2, ,satu untok aq and satu untokk dia, ,hmm, ,masee uh dia xmakan, ,aq yg makan sowang, ,huhu, ,ntahh la, ,dia dah makan kot, ,hmm, ,aq memagg sapu jewla, ,haha, ,soo aq amikk keputusan, ,aq mintak kat kedai uh nasi gorengg, ,hmm, ,lepass order uhh, ,aq sambung buall nan dia, ,

Dia: dah order kew, ,
Aku: dahh la, ,sy makan nasi gorengg, ,napew awkk xnakk makan, ,
Dia: xde selera laa, ,dah 3 hari sy xmakan nasi,,hmm, ,
Aku: aiikkk, ,niee mestyy makan westernn ann, ,hihi, ,uhh xmakan nasii, ,
Dia: xlaa, ,nerr ade, ,pewla,,
Aku: hahaha, ,saje jeww, ,hmm, ,nerr tau ann, ,sy tgookk awkk pon dah makin kurus, ,
Dia: ntahh la, ,syy memag nak kuruskan badan, ,
Aku: hahaha, ,awkk nie, ,kan dah kurus, ,asall nak kuruss lagi, ,nanti cengkung, ,padan muka, ,haha, ,
Dia: hmm, ,pewla awkk niee, ,syy memag nak kuruss, ,
Aku: hmm, ,awkk kenapa nie, ,
Dia: napew??
Aku: lagi tadi sy gelakk sowang2, ,awkk xgelak pon, ,hmm, ,
Dia: awkkkk, ,xde pewla, ,sy nak tanya niee, ,
Aku: kenapa, ,nieee, ,awkk mcam ade masalahh la, ,nak tanya apew, ,tanya la,,hmm, ,pasall dulu kew??
Dia: xlaaa, ,lau nakk citerr pasall dulu, ,nanti xabiss plakk, ,takut iterr bertengkar kat sini, ,hmm, ,sy nak tanya, ,awkk sygg sy lagi kew x? ?hmm, ,

masee uhh, ,diaa memagg dah berubahh, ,ntahhla, ,sapew yg hasutt dia jadi mcamm nie, ,aq pon tak tau, ,tapii aq memag suka dia kalii nie, ,dia memag dah xmcamm dulu, ,dulu selalu gurau kasarr, ,tapi kali niee dia berlembut nan aq, ,dahh xde gelakk plakk aq tgokk dia,,hmm, ,kenapa ko mcam nie,,hmm, ,ko dah xgelakk lagi mcam dulu, ,aq tgokk ko dah bnyakk masalahh, ,hmm, ,masee uh, ,dia xnakk cerita pon masalahh dia,, soo aq pon malass nakk pakssa dia supaya citerr pasaall masalah dia,,hmm, ,tiba2 dia bolehh tanya aq, ,ygg aq nie sygg kat dia lagi kew x,,hmm, ,ntahh laaa, ,aq pon xtau nakk jwab mcam manerr kann, ,kalu aq xsygg kang, ,nanti mestyy dia sedih, ,lau aq sygg, ,aq takot benda lama berlaku lagi, ,skarang luka yg dulu still ingat lagi dlamm kepala aq, ,luka di perut aq yg kesan gambit uh ,, still xpudarr lagi, ,hmm, ,soo aq xtau nak wat keputusann mase uh, ,hmm, ,

BERSAMBUNG, ,:)

No comments:

Post a Comment