Wednesday, May 18, 2011

sayangg part_3

sambungan dari part_2

Aku: perrgghhh!!, ,kenapa nan muka ko niee, ,apasall!? ?, ,sape wat ko mcam niee, ,cakap!!,,nan aku, ,sapew?

saje jew tunjokk hebat depan diaa, ,supaya die tahu yang aku nie, ,memag seorang laki yg boleh pakai, ,kesian aq tgokk dyerr, ,kenapa lehh jadi mcam niee, ,lebam katt mata, ,darah kat bibir, ,kesian la aku tgok dia, ,dulu ko cantik, ,tapi skarang asal dah ade warna lebam kat muke ko, ,mase uhh, ,dyerr tros menangiss, ,tanpa henti, ,aq xtau nak wat apew, ,aq justt lap2 kesan darah kat muke dyerr, ,aq try tanya lagi, ,tapi dyerr tak jawab, ,

Dia: yg ko nie dah kenapa!!, ,jangan nak bising leh x? ? blahh la ko!!, ,aq nak mintak tolong bukan nak suwoh ko bising!!. .dah tak payahh nak lap2, ,skang aq dah ok!, ,ko blahh!!, ,blahh!!

tibe2 dia naik angin plakk, ,ntaahh la, ,kenapa dyerr lehh tibe jadi mcam uh, ,hmm, ,aq tak pergi dari situ, ,aq tau dyerr perlukan teman, ,kawan2 dyerr pon xde kat umah, ,biasalah kuarr ikot bf kot, ,aq duduk diam tgguw smpai dia btol2 tenang, ,hmm , ,

Aku: dah la awkk, ,
Dia : apew!!, ,aku ckap blah, ,blahhla, ,beramboss, ,(sambil menangiss teresak-esak)
Aku: sy xkan pergi, ,selagi awkk xberhenti menangis, ,
Dia : ok, ,ok, ,ok, ,lau mcam uh, ,ko tgguw sinie smpai esok pagi, ,aq nak balik, ,

dyerr btol2 balik, ,aq tgguw sinie, ,lonely lagi aq, ,hmm, ,sabar jewla, ,dah hidup mcam nie, ,kenalahh maki dan masalah nan perempuan, ,aq janji, ,aq xkan pergi dari sini, ,selagi dyer xberhenti menangiss, ,aq tau dyerr xkan berhenti menangiss selagi xkan citerr kat aq, ,aq kenal dyerr dah lame, ,
setelah 1 jam aq diluar, ,kesejukan, ,aq rase mcam putos ase, ,aq amik keputusan, ,balik umah, ,
tiba2, ,
aq terdengar suare dia memaggil aq, ,hmm, ,aq tau, ,dyerr xkan tggalkan aq, ,and dyerr datang juga, ,akhirnya, ,

Dia: awk? ?, ,nak pergi mana tuh? ?
Aku: nak balik la, ,hmm, ,
Dia: xpayah balik, ,awkk xsyg sy ae, ,hmm, ,
Aku: sygg, ,sy sygg awk, ,tapii,,,,,,,,,,
Dia: tapi apa? ? sebab sy dah ade bf ann,,,,,
Aku: a`ah memag uh sy maksudkan, ,
Dia: owhh, ,soo, ,iterr xleh kawan laa ae, ,hmm, ,

hmm, ,aq takk tauu, ,kenapa la, ,perempuan suke wat laki mcam nie, ,kawan, ,kawan, ,kawan, ,hmm, ,padahal dah ade bf, ,hmm, ,xpewla, ,selagi blowm kahwin, ,aq tak putus asa, ,aq still menunggu dia, ,dalam hati aq berkata, ,aq semakin hampir nan dyerrr, ,dyerr ajak duduk sama, ,tempat selalu iterr lepak bersama, ,hmm ,,aq rase ilang rindu kat dyerr, ,sikit jewk, ,xbnyak pon, ,hmm, ,yela owg dah berpunya kan, ,hmm, ,

Aku: awkk, ,awkk ok x nie? ?
Dia: ok kot, ,sebab ade awk, ,hmm, ,
Aku: nak tisu lagi x, ,sy ade tisu lagi nie, ,saje beli kan tok awk, ,
Dia: boleh jugak, ,nak lap aer mata nie, ,ade lagi sikit, ,awkk lapkan boleh? ?
Aku: yela, ,mehh sinie, ,

cian nyerr la, ,kenapa la ko leh jadi mcam nie, ,lebam sinie, ,lebam sana, ,aq bersihkan pipi dyerr, ,luka dyer aq lapkan, ,tak terok sangat la, ,luka dyerr uh, ,aq rase sebab dyerr terjatuh time main futsal kot, ,aq xpkir lain, ,sebab dyerr suke main futsal, ,

Dia: dah ok dah, ,dah bersih, ,tq ae awk..hmm, ,
Aku: ok, ,sama2, ,awkk, kenapa lebam? ?muke awk, ,terok nie, ,awkk main futsal, ,jatuh lagi kew, ,
Dia: xla, ,hmmm, ,adelah, ,bukan futsal la, ,
Aku : abiss uh?? kenapa, ,nape leh jadi mcam nie? ?
Dia : My bf yg wat, ,
Aku : haaa??!!. .dyerr wat apa!!, ,kenapa niee!!..

aku tak tau nak wat apew, ,tiba2 darah aku mcam pick up naik, ,mcam nak pegang parang, ,yela, ,orang yg iterr sygg lehh jadi mcam nie kann, ,sape yg lehh sabar, ,mesty ilang sabar kann, ,

Dia: dah Diam!!, ,biar jewk!!, ,sikit jew nie, ,xpayah nak tunjuk hebat!!, ,sy tau awkk uh bukan kaki gaduh pon, ,badan kecik, ,kurus, ,pendek, ,hahaha, ,
Aku: siess la, ,jangan mcam niee, ,hmm, ,citerr la kenapa, ,knapa dyerr wat cam nie, ,hmm, ,bila dyer wat nie, ,baru tadi kew? ?
Dia: dah la, ,xde pewla, ,hal kecik jewk, ,awkk xyah risau ae, ,hmm, ,a`ah baru jewk tadi, ,hmm, ,
Aku: kenapa, ,sebab apa? ?
Dia: ntahhla,,sebab xdengar kata dyerr, ,hmm, ,ntahhla awkk uh apew tau, ,haha, ,

hmmm, ,aku tertunduk malu, ,lagi tadi dyer down kan aq, ,selalu kenakan aq, ,aq tak taula, ,kenapa dyer suke mcam uh, ,suke pandang rendah kat aq, ,hmm, ,tau la aq nie xmcam laki2 lain, ,badan kecik jewk, ,xlehh harap, ,tapi kenapa dyerr still cari aq, ,lau susah mestyy dyerr cari aq, ,yela kawankan, ,hmm, ,tapi aq tk putus asa, ,aq sedia setia, ,menunggu, ,hmm, ,sabar jewla, ,orang kata, ,hmm

Aku: sampai hati ann, ,hmm, ,selalu suke ejek sy cam uh, ,
Dia : haha, ,memag awkk mcam uh kan, ,
Aku ; xpadan nan muke dah lebam, ,lagi nak gelak kan owangg, ,hmm, ,
Dia : awkk,,,
Aku : yeppp, ,ape dye, ,
Dia: keeeennaa,,,

tiba2 enset dyerr bunyik, ,dyerr jauhkan diri dari aq, ,mungkin dyerr nak jawab paggilan uh, ,mugkin bf dyerr kot, ,hmm , ,muke cantik, ,tapi sygg, ,malam nie aq xdapat nak tgokk muke dyerr yg cantik uh, ,lamenyerr la dyerr gayut, ,

Aku: awkk, ,sy balikk dulula, ,
Dia : ok ok, ,cepat sikit, ,

hmm, ,biarlah dyerr gayut, ,aq xkisah pon, ,yg penting dyerr bahagia, ,ntahla, ,luke dyer cam manerr larr uh ann, ,ala sikit jewk , ,tapi,,kenapa la, ,bf dyerr sanggup wat mcam uh, ,hmm, ,sampai jewk umahh, ,tiba2!!

BERSAMBUNG, ,;)

No comments:

Post a Comment